Egyre többször lehet találkozni a Minősített Fogyasztóbarát Otthonbiztosítás kifejezéssel (röviden MFO) és sokakban merülhet fel a kérdés, hogy mégis miben más ez a biztosítás a hagyományos lakásbiztosításhoz képest. Most összefoglaljuk:
Ennek az új típusú lakásbiztosításnak a legfőbb célja, hogy az ügyintézést egyszerűbbé és gyorsabbá tegye, valamint ügyfélbarátabbá váljon az esetleges kárrendezés folyamata. Emellett az MFO esetében további prioritás, hogy magas szintű biztosítási védelemhez jussanak az ügyfelek, és az egyes biztosítók ajánlatai könnyen összehasonlíthatók legyenek.
A biztosítótársaságok a Magyar Nemzeti Bankhoz nyújthatnak be pályázatot annak érdekében, hogy terméküket fogyasztóbarát lakásbiztosítássá minősítse az MNB, ehhez azonban meg kell felelniük számos feltételnek.
Az egyik legfontosabb elvárás, hogy a biztosítani kell az ügyfelek számára az online kommunikáció lehetőségét a szerződéskötés, az ügyintézés, valamint a kárbejelentés és kárrendezés során is. Enélkül a termék nem kaphatja meg a fogyasztóbarát minősítést. Ezen kívül még számos feltételnek kell megfelelniük a biztosítóknak, ha az ügyfeleiknek MNB tanúsítással szeretnék ajánlani otthonbiztosítási termékeiket.
A fogyasztóbarát biztosítások ingatlanra, ingóságra, valamint ingatlanra és ingóságra együttesen is megköthetők. Emellett ez a típusú biztosítás lakáshitel mellé is igényelhető, mint hitelfedezeti biztosítás.
A kárrendezés minden esetben teljes folyamatában jól nyomon követhető. Az MFO alapcsomag elemi károkra, illetve általános, a háztartásokat tipikusan érintő káreseményekre nyújt fedezetet.
Természetesen ezt a biztosítást is egyszerűen, online megkötheti összehasonlító oldalunkon, ahol részletesen tájékozódhat az MFO termékekkel kapcsolatban:
Amennyiben szakmai segítségre van szüksége, kollégáink szívesen állnak az Ön rendelkezésére, hogy minden szükséges információt megkapjon. Hívja bátran Call Centerünket a +36-1/585-8888 telefonszámon.
Eurorisk, egész évben az Ön biztonságáért!